Thursday, November 11, 2010

Feeling blue in Milan






Poliform har dette flotte showroomet i Milano, som i disse dager vises i et blått spekter, til Milano Design Weekend. De fortsetter "my life" kolleksjonen, med tøff, italiensk design, kombinert med varme og gode tresorter. Sjekk nettsiden og hør på deilig musikk på www.poliform.it

Check out the Poliform showroom in Milan, currently in blue, for the Milan Design Weekend. They are exhibiting the "my life" collection, with cool italian design, combined with a warm look and solid wood.
Have a look at the website, and listen to chill out tones, at www.poliform.it

3 comments:

ABE said...

Showroomet fikk virkelig frem de elegante produktene Poliform byr på. Tres chic!

designhund said...

Hei Henriette! Takk for hyggelig kommentar på min blogg:-) Som Interiørarkitekt har jeg jobbet mye med den stramme minimalistiske stilen, (INSIDE interiør) og i mange tilfeller er det den som gjelder for meg også. Men nå når jeg har begynt å blogge, finner jeg de mer fargerike bloggene inspirerende...derav mine fargerike retrokrumspring! Det er stilmiks som gjelder - vi får inspirere hverandre!
Klem fra Tone:designhund

ABE said...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bildegalleriet på NiB kjære deg. God klem til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...