Sunday, November 21, 2010

What's your favorite hotel?




 

Oj, den er vanskelig! Jeg sliter med å velge én, men Bvulgari Hotel i Milano seiler opp som en stor favoritt hos meg. Hvilken er din? Og hvorfor? Jeg ønsker å høre alt fra moderne by hoteller til koselige småhoteller på landet.

That's a tough one, The Bvulgari Hotel in Milan is on my top list. Which one is yours? And why?
I want to know, is it a modern one in the city or a small, personal hotel on the countryside?

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/86612bc1554ae65ba181624d9794d3c4e90b6ce5

9 comments:

ABE said...

Av hoteller jeg har bodd på, må det fineste være da Avdelingsjentene hadde suite, egen jacuzzi på terassen samt clubfloor på Gran Melia Phenix.
Kulest designhotell som jeg har bodd på er Hotel Grand Domine Bilbao rett ved siden av Guggenheim museet i Bilbao. Fin design i hotellet og enda finere utsikt til kul design.

Johanna said...

Yes! da kommer de opp i Bloglovin :)

Concept Interiors said...

hei avdelingen, så kult!de skal jeg sjekke ut:)

Johanna, så godt alt fungerer på bloglovin igjen:)

Ann said...

As my family lives in the suburbs, I love city hotels that has excellent service and marvelous contemporary and elegant interiors. And preferably a few steps from the big malls because I love shopping.

HiH said...

Riva, hvar yacht harbour hotel, definitivt.Flere favoritter i bla Madrid og Miami. Men frokost på Riva slår alt!
Ikke så verst på Gabels heller da;-)

H

Notre&Co said...

This post has been peeped at www.notre.co

Concept Interiors said...

Kult! jeg gleder meg til å sjekke deres anbefalinger!
Selv om jeg jobber mye med moderne design og hoteller, må jeg innrømme at jeg også trives veldig godt på små, sjarmerende boutique hoteller.
En av mine beste opplevelser var kjærestehelgen på Engø Gård på Tjøme, helt nydelig!Anbefales!

Casa Très Chic said...

Love Bvlgari hotels contemporary style.
Nice post, love your blog.
Hugs
Tereza

hilde said...

Jeg er litt over gjennomsnittet interessert i hoteller også:) Elsker Taj i Mumbai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...