Monday, December 13, 2010

Oppgrader soverommet/Upgrade your bedroom



If you have the space, add a sofa and floor lamp


add texture and patterns


Add a comfy chair and soft rugs


add pillows in different colours


add good lighting and a switch by the bed

                                           photos:Elitis&Stylepark


Oppgrader soverommet i grått, blått og lilla.
Ta med ulike teksturer og mønstre.
godt leselys, myke tepper og en deilig stol.
Hvorfor ikke gi veggene et lusksuriøst preg, med tekstur tapet på alle veggene?

Upgrade your bedroom in grey, blue and lilac.
Add different textures and patterns,
good lighting, soft rugs and a comfy chair.
Why don't you add a luxurious element, like a textured wallpaper too?

Good night!

4 comments:

Anonymous said...

Hm...får nog först uppgradera sovrummet med ett par kvadrat då..;-)
Kuddar får jag väl förstås plats med..men har jag prydnadskuddar i sängen måste jag ha nånstans att lägga dem när jag sover..och det har jag inte plats för..Hm..;-) Brukar bli golvet..men jag är inte så nöjd med den lösningen. :-)

Concept Interiors said...

Men du kan jo tapetsere og ha en fin seng med fine tekstiler!
Vi har faktisk et ganske stort soverom, men det tar sin tid før jeg får gjort noe!

Vi får se!

Unknown said...

Älskar dessa färg kombinationer.
Är väldigt förtjust i blått o grått, men den här plommon lila färgen smyger sig mer o mer in på mig:)
Härlig inspiration!

/Annika
http://precioussister.blogspot.com/

Kirsti said...

Den store stolen var kjempelekker. Og vi som er på jakt etter en ny stol...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...