Thursday, April 7, 2011

Skulle ønsker jeg var litt handy/Wish I was a handy girl





Det er ikke det at jeg ikke vil, men vet faktisk ikke hvordan.
Jeg kan selvsagt male, men det er jo så mange andre ting
jeg vil lære meg.
Når vi snart overtar huset vårt, skal jeg følge med, og lære
av gutta, så slipper jeg å vente på at mannen min
skal henge opp gardinskinner, hyller og knaggrekker.
Tenk hvor kjapt det går, hvis jeg kan gjøre et selv!
Ønsker meg drill og verktøyboks til bursdagen!

I wish I knew more about DIY!
I can paint, but I'm pretty lost, when it comes
mounting furniture, curtain rails and shelves.
We are soon refurbishing our new house, and I am
definitely observing the boys, and how they do it.

Are you a handy girl?

2 comments:

polkadot said...

jeg er faktisk rimelig hændi og ganske stolt av det;-)
Har et godt tips:
ønsk deg verktøy av god kvalitet.
Da blir jobben lettere og morsommere!
God helg - og lykke til.
C

Concept Interiors said...

kult, sikkert veldig kjekt i ditt yrke.Ja, skal ikke ha en rosa, pingle drill, men en som gutta har!
Gleder meg, god helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...