Saturday, October 2, 2010

Look to Africa








Jeg har lyst til å designe et afrika inspirert interiør, men med et så stort kontinent, er det vanskelig å vite hva som virkelig er afrikansk design? Jeg vet at jeg elsker safari stilen, vakkert treverk, elfenben, kurv, sand og det varme lyset. Helt klart en stil jeg vil utforske videre.
Kom gjerne med tips!

I would love to design an African inspired room, but with such a large continent, what is African design? I love the safari style, the beautiful wood, stone, ebony, rattan, sand and warm light.
Definitely a style to look in to and to explore further. Do you have any suggestions?




2 comments:

1001natt said...

Det hørtes ut som en meget spennende ide. Var litt afrika inspirert når jeg bodde i Paris, tror det ville vært spennende med en mix av afrikanske stoffer, wenge eller ibenholt tre, varme jordfarger, samt nydelige, afrikanske trefigurer. Alt gjort på en elegant, moderne måte. Lykke til, vil gjerne se resultatet ditt:)

Concept Interiors said...

Det vil gjerne jeg og ,men trenger et slikt prosjekt først!En safari inspirert sommerhytte er også kult!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...