Thursday, December 9, 2010

Concept Interiors Blog award, are you the first?



Er du den første som får Concept Interiors blog award?
Den deles ut til unike, moderne blogger, som inspirer meg.
Legg igjen en kommentar og sleng deg på follower listen da vel,
og jeg vil jeg titte innom nettop din blogg!

Are you the first to receive the Concept Interiors blog award?
The award is for unique, modern blogs that inspire me.
Please leave a comment ,and sign up as a follower,
and I will check out your blog!



3 comments:

Concept Interiors said...

girls, don't be shy, I 've seen some great blogs out there:)

Project Vibes gate said...

takk for comment :) flott blogg du har! slenger meg på lista!

Tove Hertzberg said...

Hei, Godt å se at du er tilbake. Jeg følger bloggen din og takk for inspirasjon og kommentarer. Tar gjerne en tur innom listen din....

mvh http://galleritove.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...