Wednesday, December 29, 2010

Industrial restaurant in Amsterdam

love the use of old rugs and the iron doors

Moooi lamps

different chairs

                                Photo:Coolhunter

Amsterdam er byen jeg stadig snakker om å besøke, men så blir det aldri noe av.
Men, en dag skal jeg dit, og kanskje det blir en tur til denne rustikke restauranten, Mazzo?

I keep talking about visiting Amsterdam, but I still haven't found the time to go.
 I am definitely going one day, and maybe I'll drop by this rustic restaurant, Mazzo?

3 comments:

Mona said...

Jes jes jes! Helt og holdent min smak! Så flinke folk som står bak dette! Jeg har det helt på samme måte, Amsterdam har stått øverst på ønskelisten i mange år, ... men en vakker dag....!
Har forresten en ny hytte til deg på bloggen nå, mye kreativitet og inspirasjon i de Sveitsiske alper.

Ha en strålende nyttårsfeiring!

Klem Mona

Concept Interiors said...

Takk for hytte tips, begynner å få en stor mappe med inspirasjon nå!
ja, voksen helg i Amsterdam, må skje snart.
Ser for meg et kult boutique hotel, lange lunsjer på steder som dette, litt shopping og kunstgallerier..

Godt nyttår, ser frem til å følge deg neste år også!

Beate said...

Ja sant! Det liker eg også:) Var i italia i sommer og da hadde me dei beste skivene med pesto og italiensk ost med oliven i! Nam det var godt!!

Fine bilder hos deg:)

God jul videre!

Beate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...